JIRA Software

Sloučení původní JIRA a add-onu JIRA Agile

JIRA Software je účelově postavená zkušenost společnosti Atlassian navržená speciálně pro softwarové týmy. Spojuje výkonné workflow JIRA s nejdůležitějšími prvky agilního vývoje jako jsou flexibilní scrum a kanban boardy, reporty v reálném čase. Nastavuje nový standard pro velký softwarový vývoj.

JIRA Software je také propojen na všechny vývojářské nástroje, které používáte. Využívá přebudovaný postranní panel k přinesení informací v reálném čase o každé fázi plánování, sledování, vydávání a reportování vývoje – všechno je to na jedno kliknutí.

Prioritizace

Aby stoupala úspěšnost vašeho týmu, je dobré si vybudovat dobrý backlog (nevyřízené problémy).

JIRA Software má vše, co váš tým potřebuje k organizování práce a plánování skvělých sprintů od konfigurovatelných agilních boardů se snadnou prioritizací pomocí „drag and drop“ až k odhadu story pointů.

Lepší viditelnost

Ať už váš tým používá scrum, kanban, nebo smíšenou metodiku, JIRA Software podporuje agilní framework, který odpovídá způsobu, jakým pracuje váš tým. Dokonce se připojí k vašim oblíbeným vývojářským nástrojům, takže se můžete zapojit do revize kódu, vidět stav buildu a následovat stav implementace softwaru, to vše z vašeho týmového boardu.

Bezproblémové uvolnění vydání

Chcete-li nějak rozumně sestavit proces vydávání (release), tak JIRA Software zahrnuje Release Hub: jedna nástěnka, která poskytuje týmům v reálném čase viditelnost do stavu a průběhu blížících se vydání (releases). Release Hub snižuje rizika, nahradí stavové schůzky (status meetings) a poskytuje větší jistotu a bezstresový proces vydávání (release process).

Nikdy nepřestávající

Vzhledem k tomu, že skvělé týmy neustále vyhodnocují, jak spolupracují a jak se mohou zlepšit, JIRA Software přichází s řadou reportů ke sledování aktivity týmu. JIRA Software poskytuje veškeré údaje, které váš tým potřebuje k opakování (iterace) a k dodávání lepšího softwaru, od burndown grafů až ke gadgetům pro ozdravení sprintů.

Udělejte si JIRA Software po svém

Použijte nový postranní panel v JIRA Software pro vytvoření zástupců na vše od playlistu Spotify až po užitečné přečtení zásoby článků k požadavkům specifikovaným v Confluence. Tyto důležité odkazy v postranním panelu vám pomohou udržet vše, co se týče vašeho týmového projektu, přesně tam, kde by to mělo být: stačí jedno kliknutí.

JIRA Software

Release Hub

JIRA Software

Trigre vo workflow

JIRA Software

Vývojářský panel

JIRA Software

Designer pro workflow

Plánujeme s Tempo Planner, 2.

 

Věděli jste, že s Tempo Planner můžete sledovat při práci hned několik týmů najednou? S tím vám pomůže tzv. programové plánování. Zde je jak:

 

Kde se nachází?

„Plánování na Program" sjednocuje práci a kapacity několika týmů, kterým mohou vedoucí plánovat práce. Na osy se dostanete tak, že nejprve vyberete Tempo menu a v něm „Program planning“.

 

 

Uvidíte výchozí pohled: nástěnku programu. Vpravo nahoře kliknete na tlačítko Timeline – časové osy.

 

 

Osa „Program teams“

Teams zobrazuje, jak jsou na týmy rozdělené iterace a sprinty. Obojí zde můžete vytvářet a editovat – a vidět, kdy ještě máte volné kapacity. Týmy se nachází vlevo (GreenCloud Wikkieea, GreenCloud Tango, and GreenCloud Azome). Osy jsou dvě: „Program projects“ a „Program teams“. Výchozí je „Program teams“, ale na „Program projects“ snadno přejdete tlačítkem v levém horním rohu.

 

 

Novou iteraci vytvoříte kliknutím na den, kdy má začít, a tažením na den, kdy má skončit. Poté se otevře okno „Create iteration“, kde iteraci přiřadíte k projektu, přidáte k ní popisek a případně upravíte její začátek a konec.

Osa „teams“ je dostupná po měsících, týdnech i dnech. Jiný "program" vyberete klikem na šipku vedle názvu programu, který právě prohlížíte (GreenCloud Product Development).


A tak uvidíte všechny iterace, které se týkají týmů ve vybraném programu, a budete podle toho moci plánovat.

 

Osa „Program projects“

Tato osa ukazuje po projektech seřazené verze a epicy, jež si tu také můžete vytvářet. Manažeři a vedoucí uvidí mapu chystaných verzí, které si budou moci měnit dle potřeby. Vlevo vidíte projekty v programu (Internal, Azome, Wikkkieea Cloud, and Tango OnDemand). 

 

 

Podobně jako novou iteraci vytvoříte novou verzi klikem a tažením na dny. Otevře se vám okno „Create Version“, kde jí dáte jméno a popis včetně upřesnění začátku a konce.

 

Pokud v levém panelu vyberete jeden z projektů, objeví se pod ním epicy, které obsahuje. U některých se objeví modré políčko v den, kdy má epic „Due date“. Pokud due date nemá, ale verzi ano, uvidíte ji na release date verze. Pokud nemá epic ani due date, ani verzi, zobrazí se u něj nápis „Epic has no due date.

 

 

Osa „program project“ slouží vedoucím jako projektová mapa všech verzí, kam mohou zadat i nové. Takto vždy budete znát aktuální stav toho, na jaké verzi pracujete.

 

A takto spravujete několik týmů najednou – skrz časové osy. Sledujte naše příspěvky o Tempo aplikacích a dozvíte se další tipy a triky.

 

Vyzkoušejte si Tempo Planner zdarma

 

Zdroj: http://blog.tempo.io/2015/tempo-planner-tip-of-the-month-managing-your-programs-with-tempo-planner/

 

Pro lokální podporu neváhejte kontaktovat odborníky na produkty Atlassian ve společnosti Onlio.

Pro další informace o novinkách Atlassian a JIRA sledujte web www.myJIRA.cz.

Jsme na LinkedIn – sledujte nás www.linkedin.com/company/onlio nebo skupinu Atlassian komunita CZ & SK na url https://goo.gl/uZXYTX.

V případě dotazů se obraťte na obchod_zavináč_onlio.com nebo

na tel. ČR +420222744766 / tel. SR +421233889033 / atlassian_zavináč_onlio.com.

 

 

Za team Atlassian v Onlio,

Kamil Beer,

JIRA Consultant

 

Počet uživatelů

Cena (USD)

1 - 10 10
11 - 25 1 800
26 - 50 3 300
51 - 100 6 000
více kontaktujte nás

Kontaktujte nás, rádi pro vás připravíme zajímavou nabídku.

Všechny produkty

Kontaktujte nás

Historie novinek
Zobrazit starší

Další produkty