JIRA Service Desk

Nástroj nejen pro IT a servisní týmy

JIRA Service Desk je software, který využívají rádi IT týmy i servisní týmy. Je rychlý k implementaci, jednoduchý k použití a má vše, co potřebujete.

Je to silný nástroj pro podporu standardních procesů, reportů a zajištění řešení požadavků. Umožňuje neomezenému počtu externích uživatelů (klientů) zadávat své požadavky.

V základu obsahuje šablony pro okamžité použití pro Incident, Change a Problem management včetně servisních požadavků.

Řešení

Dejte svým zaměstnancům snadný způsob, jak požádat o pomoc a vašim agentům rychlý způsob, jak vyřešit incidenty.

Prioritizace

Zaměřte se na to podstatné. Viditelnost SLA pomáhá udržovat priority v mysli.

Automatizace

Automatizujte opakující se úlohy a vaši agenti se budou moct soustředit na složitější problémy.

Reporty

Zlepšete výkon tím, že zachytíte překážky dříve, než nastanou.

JIRA Service Desk

JIRA Service Desk je Leader mezi service desk softwarem, zveřejnila to na stránce průzkumu obchodního softwaru G2 Crowd. Více zde.

Mějte service desk připravený pro ITIL

Podpořte osvědčené postupy (best practices) IT šablonami připravenými pro ITIL. Mějte vše, co vaše IT týmy potřebují pro žádosti os službu, incident, problém a řízení změn (change management).

Pomozte zákazníkům, pomůžete i sobě

Pokud vaši zákazníci objeví užitečné informace, nastane samoobslužný servis. Jednodušeji se žádá o pomoc s inteligentními, automatizovanými návrhy znalostní báze vytvořené v Confluence a propojené s vašim service deskem.

Integrace s JIRA Software

Pokud vaše softwarové týmy již používají JIRA Software, můžete připojit IT tickety k backlogu vývojářského týmu. Zjistěte hlavní příčiny problémů dříve, než propuknou.

3 způsoby, jak zlepšit zákaznický servis v JIRA SD

Jedná se o příspěvek hosta z RefinedWiki, vývojářů témat a addonů na Atlassian Marketplace

JIRA Service Desk přichází se spoustou addonů, které byly stvořeny pro to, abyste si mohly z vašeho produktu udělat přesně to, co potřebujete. Stejně tak jako vývojáři addonů samotní, i my se zaměřujeme na uživatelské rozhraní- a to zejména rozhraní Atlassian produktů- včetně JIRA Service Desk.

Věříme, že uživatelské rozhraní je kritickou a nedílnou částí úspěchu u zákazníků- ať už se jedná o interní provoz anebo provoz service desku. Každá interakce pošle zprávu s informací- proto je důležité mít správné informace k dispozici stejně tak, jako mít přívětivý uživatelský design.

V tomto příspěvku se podělíme o užitečné informace jak správně nastartovat JIRA Service Desk a jak co nejlépe uživatelským designem reflektovat kvalitu produktu a služeb, které nabízíte- to zahrnuje mj.:

  • Upravení barevného tématu JIRA SD tak, aby co nejvíce reprezentovalo váš brand
  • Nastavit Service desk tak, abyste mohli řešit problémy co nejrychleji
  • Nastavení service desku tak, aby vypadal moderně a čistě

Barevné téma

Když se uživatelé dostanou na Váš Service Desk, musí mít pocit, že se dostali na správné místo. Tím, že si Service Desk přizpůsobíte do svých brandových barev, si uživatelé již nebudou pokládat otázku: „Jsem tam, kam jsem se chtěl dostat?“.

Kromě toho, že je Service Desk skvělým nástrojem pro prezentaci značky a produktu, také může prezentovat vaše postoje. Stejně jako platí o webu, že je klíčovým místem pro styk s uživateli a zákazníky, tak totéž platí i pro Service Desk. Studie z univerzity Lund ve Švédsku ukázala jednoznačnou výhodu pro společnosti, které jsou schopny předávat informace o produktu a brandu a prezentovat je u uživatelů v celém možném rozsahu.

Jinými slovy- jasné a konzistentní zprávy o značce na všech místech (ve vnějších i vnitřních kruzích) zvyšují vaše výhody a následně i tržby.

Rychlá pomoc v řešení problémů

Tip číslo 1 pro zákaznický servis je: „Nedělejte práci zákazníka“. Čím rychleji zákazníci naleznou řešení v JIRA Service Desk, tím více spokojení a uneseni budou.

Mezi nejlepší kroky v IT službách patří:

Upravené téma pro JIRA Service Desk vám nabízí možnost přizpůsobit a konfigurovat uživatelský portál tak, aby zobrazoval relevantní obsah a odpovědi, které uživatel potřebuje. To zahrnuje moderní vzhled, rychlé odkazy a navigační ikony, rozšířené vyhledávání (které např. umožňuje prohledávat více, než pouze jen prostor v Confluence) a rychlé odkazy na relevantní stránky (např. dokumentaci).

Pokud se uživatel rozhodne založit požadavek, potom je mu nabídnut čistý layout s přehled, na stránce, která odpovídá designu společnosti- uživatel má potom možnost jednoduše sledovat všechny své zadané požadavky.

Vytváření čistého a moderního UI

Využíváním témat jste schopni vytvořit krásný a jednoduchý uživatelský design- to je přesně to, co uživatelé milují- a nepotřebujete mít žádnou práci s grafikou anebo programováním. S upravenými tématy může vzhled JIRA SD ovlivňovat kdokoliv.

JIRA Service desk je odpovědí na příliš složité nástroje v IT service managementu a nabízí funkční, flexibilní a adaptabilní řešení. Upravené (Refined) motivy využívají těchto základních aspektů a přidává barvy brandu a organizace pro ještě lepší design.


Prohlídněte si upravená témata pro JIRA Service Desk na Atlassian Marketplace

Pro další informace o novinkách Atlassian a JIRA sledujte web www.myJIRA.cz.

Diskutujeme také na LinkedIn ve skupině Atlassian komunita CZ & SK.

V případě dotazů se obraťte na atlassian_zavináč_onlio.com nebo na tel. +420222744766


Pavel Novák,
Java Developer

Zdroje:

3 tangible ways to improve your customer service in JIRA Service Desk, Katrina Morales, May 11, 2017
https://www.atlassian.com/blog/jira-service-desk/3-tangible-ways-improve-customer-service-jira-service-desk

Počet agentů

Cena (USD)

1 - 3 10
4 - 5 1 500
6 - 10 3 000
11 - 15 4 500
více kontaktujte nás

Kontaktujte nás, rádi pro vás připravíme zajímavou nabídku.

Všechny produkty

Kontaktujte nás

Historie novinek
Zobrazit starší

Další produkty