Představení JIRA Service Desk 3

20.10.2015 |  Co vás čeká v nové verzi JIRA 7?

 

 

V Atlassian berou přání svých zákazníků vážně. Před dvěma lety na svém Summitu 2013 představili JIRA Service Desk jako nástroj klientské podpory integrovaný s JIRA. O rok později vydali verzi 2.0 licencovanou jen podle počtu agentů pro neomezený počet žádostí. A nyní zveřejnili JSD 3.0!

 

Už od začátku je cílem programu poskytovat servisním a IT týmům to nejlepší pracovní prostředí. Nová aktualizace tedy obsahuje vše, co se vám na JIRA líbí, včetně klientské podpory pro změny, chyby a problémy. Dále je aplikace dostupná jako samostatný program, což usnadňuje její licencování a zavádění. Na JIRA Service Desk spoléhá přes 10,000 IT týmů z mnoha důvodů:

 

Jednoduchá správa služeb

Obvykle jsou helpdeskové aplikace drahé, jejich implementace trvá a složitě se přizpůsobují, čemuž se v JIRA Service Desk snažili předejít.

 

Nová verze nyní např. obsahuje dvě servisní projektové šablony:

 

JIRA Service Desk 3 Project Templates

Seznam šablon. Zelená kategorie označuje ty, které jsou určené pro service desk.

 

  • IT service desk obsahuje vše potřebné ke správě IT služeb, včetně vnitřních šablon k odbavení selhání, změn, obecných žádostí a podobně.
  • Basic service desk umožňuje vést centrum zákaznické podpory i pro služby mimo IT.

 

JIRA Service Desk 3 Problem Change Incident

 

Atlassian upravil UI tak, aby agenti měli snadný přístup do všech oblastí: k frontám, zákazníkům, reportům a dále.

 

JIRA Service Desk 3 IA

Nový vzhled JIRA Service Desk 3.0

 

 Mezi další výhody nové verze patří:

  • „Lidštější“ tón mailových notifikací. Reakce vašeho helpdesku tak už nebudou znít jako strojová upozornění, ale lidské odpovědi.
  • Drag and drop přílohy. Někdy slovní vysvětlení nestačí: zákazníci mohou nově vkládat ke svým žádostem např. screenshoty, videa…
  • Vylepšený reporting. Sledujte zásadní metriky vypovídající o výkonu klientského servisu, v nichž najdete, co je a není v pořádku.
  • Automatizace. Automatizujte si často se opakující úkony, aby se vaši agenti mohli zaměřit na to nejdůležitější.

 

Kooperace mezi odděleními

Atlassian se pokouší spojit síly vývojářů a IT a s tím omezit nekonečné předávání žádostí, mailování nebo vratké integrace se zastaralými servisními aplikacemi. V nové verzi mohou klientské týmy snadno spolupracovat s programátory a vázat tickety na bugy z jiného projektu. Toto nejenže přispívá k rychlému řešení problémů, ale také to tvoří základ pro zpětnou vazbu mezi IT a vývojáři.

 

“Zapojení všech těchto Atlassian aplikací nám pomáhá být efektivnější, uspořádavat jindy chaotické pracovní procesy a rychle řešit potíže našich zákazníků.”
– Nick Cunningham, IT Manager, Puppet Labs

 

JIRA Service Desk 3 Service Teams

Správa služeb ve všech oblastech

 

new-rocket

 

JSD 3.0 zprostředkovává sílu JIRA i mimo informační technologie skrz servisní šablonu „Basic Service Desk“. Např. personalistika, právní nebo účetní oddělení si takto může zorganizovat práci a poskytne těm, kteří jsou na nich závislí, snadný způsob komunikace.

 

“Nedávno jsme implementovali JIRA Service Desk pro náš tým správy smluv, což trvalo zhruba dva týdny. Za půl roku jsme evidovali kolem 12 000 požadavků, pocházejících přímo z našeho portálu, a nápor na naši e-mailovou podporu poklesl až o 30%.”
–Sarah Blake, Project Manager, CSIRO

 

Cenové změny

  • Cena za agenta se od čtyř a více snížila z $25 na $20.
  • Malé týmy v cloud verzi stále platí za tři agenty 10 USD měsíčně.
  • JIRA Service Desk je nyní samostatný produkt; platíte pouze za agenty.
  • Atlassian snížil cenu u několika licenčních úrovní serverové verze.
  • Přibyla nová úroveň licence – 250 agentů.
  • Pro větší firmy, nehledě na cloud/server, je horní hranice ceny nastavena na maximálně $45,000.

 

Další info

 

Máte-li serverovou licenci, můžete si JSD vyzkoušet zde.

 

Další zdroje

Pokud jste již zákazníkem, podívejte se na migration hub – srozumitelný zdroj informací o tom, co všechno se pro vás v nové verzi změní.

 

 

Zdroj: http://blogs.atlassian.com/2015/10/jira-service-desk-3-built-service-teams/?utm_source=product-release-email&utm_medium=email&utm_campaign=jsd-3-n2n

 

 

 

Pro lokální podporu neváhejte kontaktovat odborníky na produkty Atlassian ve společnosti Onlio.

Pro další informace o novinkách Atlassian a JIRA sledujte web www.myJIRA.cz.

Jsme na LinkedIn – sledujte nás www.linkedin.com/company/onlio nebo skupinu Atlassian komunita CZ & SK na url https://goo.gl/uZXYTX.

V případě dotazů se obraťte na obchod_zavináč_onlio.com nebo

na tel. ČR +420222744766 / tel. SR +421233889033 / atlassian_zavináč_onlio.com.

 

 Za team Atlassian v Onlio,

Kamil Beer,

JIRA add-on konzultant

Zpět