Aktuální novinky

JIRA Service Desk Server 3.6

09.08.2017
JIRA Service Desk Server 3.6 - odstranění prostojů, rychlejší řešení problémů a žádné nepřesnosti v odhadech

Příběh o tom, jak jedna ad-tech firma zautomatizovala procesy HR pomocí JIRA Service Desk

04.08.2017
Tajemství úspěchu? Automatizace. JIRA SERVICE DESK pomáhá k lepší kooperaci mezi HR a dalšími týmy.

Snadná správa změn pomocí služby JIRA Service Desk

31.07.2017
JIRA Change management - používá se jak ke správě změn, tak také ke zlepšení dostupnosti IT služeb, zejména pak služeb, které jsou pro podnik klíčové.

3 způsoby, jak zlepšit zákaznický servis v JIRA SD

24.07.2017
Přizpůsobte si JIRA Service Desk dle svých požadavků

Tipy pro řízení velkých a komplexních projektů

21.07.2017
Jak udržet velké projekty ve svých kolejích a jak na motivaci týmů

Bitbucket Server 5.2- soulad s DevOps

19.07.2017
Novinky v Bitbucket server 5.2

JIRA Service Desk byla vyhlášená nejpopulárnějším a cenově nejdostupnějším ITSM softwarovým řešením

10.07.2017
JIRA Service Desk byla společností Capterra vyznamenána jako špičkové řešení ITSM.

Nejlepší incident management je ten s přidanou hodnotou- zde jsou důvody proč

10.07.2017
Vytěžte z incident managementu více než doposud

7 kroků ke krásným a užitečným agile boardům

07.07.2017
Jak na přínosné agile boardy a doporučené gadgety

Reakce na incidenty- jak neproměnit technické problémy v noční můru klienta

04.07.2017
Jak řešit vzniklé incidenty, jak jim předcházet a jak komunikovat s klientem
Aktuální novinky 2017 2016 2015 2014 2013